مهم بودن نقش رسانه ها در فرهنگ سازی برای ازدواج مجدد زنان سرپرست۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴


زین الدینی بر لزوم تقویت فرهنگ ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار در جامعه به عنوان یک هنجار مثبت تاکید کرد و گفت: تغییر باورها و نگرش های منفی جامعه نسبت به این مقوله در شرایط کنونی امری ضروری است.

گزارش تصویری از برگزاری مسابقات استانی تیروکمان در اردکان۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶


تیم تیروکمان شهرستان میبد که همواره در مسابقات استانی و کشوری خوش درخشیده بود در این مسابقات بعد از تیم تیروکمان یزد به مقام دوم تیمی دست یافت.

دست اندازی به دارایی های ایران افق برجام را تاریک تر می کند۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳


حجت الاسلام اعرافی در خطبه های نماز جمعه این هفته با محکوم کردن مصادره اموال ایران از سوی امریکا گفت : مصادره ثروت ملی ملت و جمهوری اسلامی ایران از سوی امریکا دزدی و غارت در روز روشن است .

تعجب نکنید: شهرام جزایری استاد تجارت شد!!!!۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱


چه کسی تصور می‌کرد فرد که روزی با اتهامات اقتصادی روانه زندان شد، در بهار ۹۵ پوستر کلاس های آموزشی‌اش در صفحات مجازی منتشر و تبلیغ شود که از شهرام جزایری راه و رسم کسب و کار بیاموزید!

کاهش وزن باورنکردنی با قهوه‌سبز!۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵


چربی‌سوزی قوی، کاهش اشتهای موثر، سریع‌الاثر بودن، کاهش وزن باور نکردنی، انرژی‌دهنده در طول روز و بدون اثرات منفی و… ازجمله خواصی است که برای این قهوه سبز عنوان می‌شود.

«تکذیب» اقدام ناشایست محافظان وزیر!!۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲


مشخص نیست روابط عمومی وزارت ارشاد برای موضوعی که به صراحت در متن «تکذیبیه» آن را تایید کرده و حتی از دستور وزیر برای «برخورد لازم برای جلوگیری از تکرار این رفتار» سخن گفته، چرا بجای عذرخواهی رسمی تکذیبیه داده است؟

تصاویر: برگزاری جشن میلاد حضرت علی (ع) در میبد۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲


ین مراسم که با همت شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان میبد برگزار گردیده بود عاشقان و دوستاران اهل بیت و حضرت علی (ع) به جشن و شادی پرداختند.

مسئولین کشور بدعهدی آمریکا را در برجام توجیه نکنند۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵


مام جمعه موقت میبد تصریح کرد : مسئولین کشور بدعهدی دشمن در برجام را توجیه نکنند چرا که آنها قرار نیست برای ما کاری انجام دهند .

گیرم فلان دولتِ فاسدِ وابسته‌ی توخالیِ پوک با پول و دلار نفتی در فلان بیانیه، حزب‌الله را محکوم کند؛ به درک!۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸


رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از اعضای اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان سراسر کشور فرمودند: جبهه مقابل نظام اسلامی به دنبال تغییر هویت دینی و انقلابی جوان ایرانی، و گرفتن امید، نشاط و انگیزه از آنان است و تنها راه مقابله با این رویارویی …

در پارک غدیر میبد زن و شوهر و فرزند با هم میرقصیدند۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳


با بی‌شرمی هر چه تمام تر گفت: حاج اقا بگذارید نفس بکشیم، رهامون کنید، بذارید یه سیزده به در خوش باشیم، زن و دختر خودمه میخوام برقصند.