یادداشت

مصاحبه

گفتگو با نفر دهم کنکور سراسری

رشته علوم انسانی از مظلوم ترین رشته هاست


مصاحبه با تخریب چی جنگ تحمیلی

سه نوروز را در جبهه گذراندم


مصاحبه با یکی از شکنجه شدگان

جوانان اروپایی هم به این موزه می آیند


مصاحبه با مجید صالحی

نفرت من از آل سعود قابل پخش نیست!!


مصاحبه با حاج حسن دانش

دیگر در مسابقات تلاوت شرکت نمی کنم


دستگیری سارقان عبوری لوازم داخل خودرو در میبد۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹


فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سارقان عبوری لوازم داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

انتخابات ۷ اسفند پیروزی میانه روی بر افراط بود!/کسی نمی توان عظمت رییس اصلاحات را خاموش کند!/دولت قبل هیچ اشتغالی در کشور ایجاد نکرد۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰


وی گفت: همانطور که مردم در سال ۹۲ حماسه آفریدند در این انتخابات هم حماسه آفریدند، در انتخابات ۹۲ برادر عزیز من دکتر عارف هم نقش بسزایی داشت.

معجونی که ۱۰ برابر قوی‌تر از پنی‌سیلین است!۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲


حال اگر گزینه‌ طبیعی در اختیار داشته باشیم که علاوه بر نداشتن اثرات جانبی، بتواند تمام ویروس‌ها را از بین ببرد، باید آن را استفاده کرد.

کاپ اخلاق انتخابات تعلق می گیرد به…۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳


مهم نیست کدام دسته و گروه بی اخلاقی ها را دامن می زند، مهم این است که اخلاق به در نایاب در زمان انتخابات تبدیل می شود.

لغو تحریم سوئیفت به التماس رسید !!۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸


در حالی که لغو رسمی تحریم‌ها علیه ایران وارد دومین ماه شده اما در عمل مهم‌ترین بخش تحریم‌ها یعنی تحریم‌های بانکی همچنان به قوت خود باقی مانده است. براساس توافق هسته‌ای…

مالک سابق راه‌آهن به اعدام محکوم شد۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴


بابک زنجانی که از دی‌ماه ۹۲ تاکنون به دلیل اتهامات مختلف در بازداشت به سر می‌برد، امروز و با اعلام سخنگوی قوه قضاییه به اعدام محکوم شد.

سایت “بفرو دات آی آر” میبد هم مجوز گرفت۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴


به‌موجب ماده ۱۳ قانون مطبوعات مصوب ۱۳۶۴/۱۲/۲۸ مجلس شورای اسلامی، پروانه انتشار «پایگاه خبری بفرو» درزمینه اجتماعی، سیاسی به زبان فارسی به نشانی www.bafroo.ir در تاریخ ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ به شماره ثبت ۷۶۹۹۵ صادر گردید.

چرا بنرهای استقبال از رئیس جمهور توسط شهرداری جمع آوری گردید؟۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷


اگر قرار بود در بنر استقبال از رئیس جمهور فردی نمایان شود بهتر بود با خوش سلیقگی یادی از آیت الله حائری و اعرافی و حجت الاسلام یحی زاده که هرکدام نمادی انقلابی در کشور هستند بشود نه از فردی که تمام سعی خود را برای براندازی نظام به کار بست و متولیان این امر از این طریق شعور مردم فهیم میبد را نشانه نروند.

روحانی به اردکان میرود ولی فتنه گر معروفِ سال ۸۸ به میبد فرستاده شد!!۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳


انصاری خطاب به تجمع کنندگان غیر قانونی در فتنه ۸۸ می گوید: ما با همه توان ایستاده ایم و پرونده ای کامل از تخلفات را آماده کردیم که آنرا تحویل شورای نگهبان دادیم. ما و محتشمی پور پیگیر هستیم و تا آخر هم ایستاده ایم/ هم آقای موسوی و هم ما تا آخر ایستاده ایم تا انشاالله حق شما را بگیریم.

کانال تلگرامی برج نیوز

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

بنر برج نیوز

پایگاه خبری میبدما

پایگاه خبری نارین نیوز

پایگاه خبری میبد خبر

پایگاه تحلیلی خبری ندای ندوشن

کلیک کنید

هتل ملک