آیت الله طبسی کجای حرم دفن می شود؟۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶


آیت الله واعظ طبسی در کنار مرقد مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) به خاک سپرده می‌شود.

زوج های خوشبخت واقعا چگونه اند؟۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴


برای اینکه زوج خوشبخت باشید باید به چند نکته توجه داشته باشید مطمئن باشید با رعایت نکات زیر رابطه خوبی را رقم بزنید…

برگزاری مراسم باشکوه یادواره ۲۵ شهید محمودآبادِ میبد + تصاویر۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶


یادواره ۲۵ شهید محمودآباد میبد همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین میبد درتکیه ابوالفضلی این محل به کار خود پایان داد.

چرا اصولگرایان میدان را در تهران واگذار کردند؟۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳


نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران باخت ۱۰۰ درصدی اصولگرایان در این شهر را با ۳۰ کرسی نمایندگی در مجلس رقم زد.

جان باختن ۲ کارگر در کارخانه شیشه اردکان۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳


شیرینی حضور پرشور مردم اردکان در انتخابات ۷ اسفند در آخرین دقایق اعلام نتایج با اعلام خبر مرگ یکی دیگر از کارگران کارخانه شیشه اردکان به کام همه مردم بویژه کارگران این کارخانه تلخ شد.

دروغی که پس از انتخابات لو رفت!!!۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴


جریان اصلاحات، پیش و پس از انتخابات، در مورد تعداد نامزدهای خود مواضع متناقضی گرفت که این دروغ‌ها، پس از ادعای پیروزی‌ ده‌ها نفر از آنها در انتخابات مجلس دهم افشا شد.

تصاویر: زباله های رهاشده در شهرک شهدای میبد۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷


اینگونه رسیدگی به زباله ها باعث شده است تا علاوه بر ایجاد چهره ای بسیار زشت و زننده، مشکلات بهداشتی زیادی را برای ساکنین این محل برجود آورد.

تصاویر: واژگونی پراید در شهرک امام صادق(ع)!۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳


یک خودروی پراید پس از مشاهده انحراف خودروی مقابل، برای جلوگیری از تصادف، ناگهان خودروی خود را به کنار می کشد اما پس از برخورد خودرو با سنگ جدول خیابان، واژگون می شود.

عکس: آیا اعدام ۲ دختر یزدی واقعیت دارد؟۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳


به تازگی مطلبی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که ادعا می‌کند ۲ دختر یزدی توسط پدرشان به دار آویخته شده‌اند.

آیت‌الله واعظ طبسی دارفانی را وداع گفت+زندگینامه۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹


آیت‌الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی بامداد جمعه پس از تحمل یک دوره بیماری به ملکوت اعلی پیوست.