آیا قاسم روانبخش به لاریجانی حمله کرد؟۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶


خب خود من اصلاً قم نبودم و آن روز در جلفای تبریز بودم و در راهپیمایی تبریز شرکت داشتم که آقای سید احمد خاتمی سخنرانی می‌کرد

پوستر: تحصیل در حوزه علمیه خواهران میبد۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲


تحصیل در حوزه های علمیه خواهران با داشتن مدرک تحصیلی سیکل و دیپلم امکان پذیراست. در مقطع سیکل با گذراندن دوره عمومی ۷ ساله و در مقطع دیپلم با گذراندن دوره عمومی ۵ ساله به داوطلبان مدرک کارشناسی (سطح ۲) اعطاء می شود

دلنوشته خواهر شهید مدافع حرم۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳


راستی تا حالا فکر کردی سفارش سنگ قبر برای عزیزت چقدر سخت است؟ برای عزیز بیست ساله…

روانبخش: اگر پا فشاری بر حقوق مردم تندروی است، بله، من تندرو هستم۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴


حجت الاسلام روانبخش در دیدار با مردم محله علی آباد در حسینه سادات به سوالات آنهاجواب داد.
وی گفت: انتخابات در دوران قبل از انقلاب وضعیت اسفناکی داشت و حتی رأی گیری های آن زمان نیز ظاهری و تصمیم آن را از قبل گرفته بودند…

عکس: روحانی هم هاشمی را کنار زد!۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵


براساس پوستر منتشر شده در کانال اصلاح طلبان، نام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از سرلیستی حامیان دولت برای انتخابات خبرگان حذف و حجت الاسلام حسن روحانی سر لیست شد.هاشمی رفسنجانی اخیرا اعلام کرده بود: من رای ۳ درصدی روحانی را به ۵۰ درصد افزایش دادم.

وجود برادر عزیزمان آقای قاسم روانبخش در مجلس خیلی مفید است۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰


بنده فکر می کنم شجاعت دارند و در بیان به راحتی نظرشان را می دهند چون تعارف بر نمی دارند .و باید در مجلس تعدادی از افراد باشند کهخوب حرف بزنند و حرف خوب بزنند و پاکدست وپاکدامن و انقلابی باشند. در آقای روانبخش این ویژگی ها هست.

خالی بندی سوئیفتی و تشدید تحریمهای پولشویی۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲


علی یحیی زاده

بیانیه جدید سخنگوی ستاد آیت الله وافی درباره استفاده از تصویر ایشان۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵


در پی حواشی زیادی که در شبکه های مجازی و رسانه ها در مورد بیانیه حضرت آیت الله وافی و موضع گیری ایشان به استفاده تصویر وی در کنار برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس ایجاد شده بود، آقای فاطمی سخنگوی ائتلاف اصولگرایان، در گفتگو با خبرنگار سایت اطلاع رسانی حجت الاسلام روانبخش اعلام کرد:

مطالبه اشتباه از نمایندگان مجلس۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵


محمد رضا جانب الهی فیروزآبادی

یا باید نماینده نشد و یا اگر وکالت مردم را پذیرفتی خود را وقف مردم کنید۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸


این عضو جبهه پایداری با ذکر جلوه ای از خوبیها و انسانیت نماینده فقید شهرستان تفت و میبد مرحوم یحیی زاده ادامه دادند: به نظر من برای ایشان ( مرحوم یحیی زاده ) باید سریالی ساخت که نمایندگان مجلس بدانند نماینده یعنی این مرد پاکدست ، پاکیزه ، با دقت و وقت گذار، با صبر و حوصله و ساده زیست. کسی که از روزی که آمد و رفت چیزی به زندگیش اضافه نشد بلکه کم شد.