دعوت فرماندار میبد از مردم به شرکت پرشور در انتخابات مجلس و خبرگان۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵


با توجه به اینکه دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش داریم حسین فلاح فرماندار میبد از مردم شهرستان میبد به شرکت پرشور در این انتخابات دعوت کرد متن پیام به قرار دیل است:

گزارش تصویری برج نیوز از مسابقات کشوری زیبایی اسب در شهرستان میبد۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴


مسابقات زیبایی اسب در رکن اباد شهرستان میبد و با حضور چشمگیر میبدی ها و مسئولین شهرستان میبد از جمله فلاح فرماندار و محمدرضا دهقانی رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار گردید.

صحبت های آقای عرب شهردار و رئیس اسبق شورای شهر و مشاور عالی استاندار کلان شهر قم در مورد آقای روانبخش۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵


در چهار سالی که با هم کار می کردیم من به عنوان ریش سفید شورا و رئیس شورا همیشه به ایشان اظهار ارادت کردم و خیلی علاقه به ایشان داشتم و دارم چون هم خیلی منظم و خیلی خووب کار می کرد و برای نظام ومملکت دلسوز بود/اگر من آنجا بودم بودم به ایشان رای می دادم.

لزوم مناظره بین کاندیداهای میبد برای خروج از پشت پوسترهای پررنگ و لعاب۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳


مسلماً کاندیداهای محترم نیز با آغوشی باز از این طرح استقبال می کنند، چه، اگر واقعاً خود را مرد این میدان ندیدند و از آن طفره رفتند، بسیار بهتر است تا اینکه بعداً زیر بار سنگین مسئولیت، شانه خالی کنند.

گفتگویی راحت و صمیمی با حجت الاسلام قاسم روانبخش در آستانه انتخابات۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶


مهمترین نقاط ضعف توسعه همه جانبه شهرستانهای میبد و تفت را در چه می بینید؟/ چند در صد از وقت خود را به حضور در مجلس و چند در صد را به حوزه انتخابیه اختصاص خواهید داد؟/برای تبلیغات انتخاباتی خود چقدر و از چه منبعی هزینه می کنید؟ حامیان مالی شما کیستند و انگیزه آنان از حمایت شما چیست؟

من اگر در شهرستان تفت و میبد بودم بی شک به آقای روانبخش رای می دادم۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴


خیلی ها این جریان انقلابی را تخریب می کنند و به ایشان برچسب ناروا می زنند.و خلاف اخلاق نسبت می دهند/صداقت از لبخند و کلام و رفتار آقای روانبخش پیداست/انسان مرددی نیست.انسان سستی نیست.

گزارش تصویری همایش خانواده بزرگ قرآنیان در مسجد امام حسین(ع) میبد۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰


جمعه ۳۰ بهمن ماه، مسجد بزرگ امام حسین(ع) بارجین شاهد حضور خانواده های قرآنی شهرستان میبد بود. این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء و با حضور حجت الاسلام روانبخش به عنوان سخنران برگزار می شد، با قرآئت قرآن و برنامه تواشیح شروع شد.

حال و هوای تبلیغات نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس در شهرستان میبد۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸


تبلیغات نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های میبد و تفت بار دیگر حال و هوای این مناطق استان را انتخاباتی کرد.

دشمنان ما اهمیت “رجل سیاسی و دینی” را به خوبی می دانند۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸


این عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان تفاوت های “رجل سیاسی” و “رجل سیاسی، دینی” گفت: دشمنان ما اهمیت “رجل سیاسی و دینی” را به خوبی می دانند و افراد بزرگی چون حجت الاسلام روانبخش را می شناسند. پس همه تلاش خود را برای تخریب ایشان و نرسیدن به نمایندگی در مجلس می کنند.