یادداشت

مصاحبه

گفتگو با نفر دهم کنکور سراسری

رشته علوم انسانی از مظلوم ترین رشته هاست


مصاحبه با تخریب چی جنگ تحمیلی

سه نوروز را در جبهه گذراندم


مصاحبه با یکی از شکنجه شدگان

جوانان اروپایی هم به این موزه می آیند


مصاحبه با مجید صالحی

نفرت من از آل سعود قابل پخش نیست!!


مصاحبه با حاج حسن دانش

دیگر در مسابقات تلاوت شرکت نمی کنم


دعوت فرماندار میبد از مردم به شرکت پرشور در انتخابات مجلس و خبرگان۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵


با توجه به اینکه دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش داریم حسین فلاح فرماندار میبد از مردم شهرستان میبد به شرکت پرشور در این انتخابات دعوت کرد متن پیام به قرار دیل است:

گزارش تصویری برج نیوز از مسابقات کشوری زیبایی اسب در شهرستان میبد۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴


مسابقات زیبایی اسب در رکن اباد شهرستان میبد و با حضور چشمگیر میبدی ها و مسئولین شهرستان میبد از جمله فلاح فرماندار و محمدرضا دهقانی رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار گردید.

صحبت های آقای عرب شهردار و رئیس اسبق شورای شهر و مشاور عالی استاندار کلان شهر قم در مورد آقای روانبخش۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵


در چهار سالی که با هم کار می کردیم من به عنوان ریش سفید شورا و رئیس شورا همیشه به ایشان اظهار ارادت کردم و خیلی علاقه به ایشان داشتم و دارم چون هم خیلی منظم و خیلی خووب کار می کرد و برای نظام ومملکت دلسوز بود/اگر من آنجا بودم بودم به ایشان رای می دادم.

لزوم مناظره بین کاندیداهای میبد برای خروج از پشت پوسترهای پررنگ و لعاب۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳


مسلماً کاندیداهای محترم نیز با آغوشی باز از این طرح استقبال می کنند، چه، اگر واقعاً خود را مرد این میدان ندیدند و از آن طفره رفتند، بسیار بهتر است تا اینکه بعداً زیر بار سنگین مسئولیت، شانه خالی کنند.

گفتگویی راحت و صمیمی با حجت الاسلام قاسم روانبخش در آستانه انتخابات۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶


مهمترین نقاط ضعف توسعه همه جانبه شهرستانهای میبد و تفت را در چه می بینید؟/ چند در صد از وقت خود را به حضور در مجلس و چند در صد را به حوزه انتخابیه اختصاص خواهید داد؟/برای تبلیغات انتخاباتی خود چقدر و از چه منبعی هزینه می کنید؟ حامیان مالی شما کیستند و انگیزه آنان از حمایت شما چیست؟

من اگر در شهرستان تفت و میبد بودم بی شک به آقای روانبخش رای می دادم۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴


خیلی ها این جریان انقلابی را تخریب می کنند و به ایشان برچسب ناروا می زنند.و خلاف اخلاق نسبت می دهند/صداقت از لبخند و کلام و رفتار آقای روانبخش پیداست/انسان مرددی نیست.انسان سستی نیست.

گزارش تصویری همایش خانواده بزرگ قرآنیان در مسجد امام حسین(ع) میبد۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰


جمعه ۳۰ بهمن ماه، مسجد بزرگ امام حسین(ع) بارجین شاهد حضور خانواده های قرآنی شهرستان میبد بود. این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء و با حضور حجت الاسلام روانبخش به عنوان سخنران برگزار می شد، با قرآئت قرآن و برنامه تواشیح شروع شد.

حال و هوای تبلیغات نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس در شهرستان میبد۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸


تبلیغات نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های میبد و تفت بار دیگر حال و هوای این مناطق استان را انتخاباتی کرد.

دشمنان ما اهمیت “رجل سیاسی و دینی” را به خوبی می دانند۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸


این عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان تفاوت های “رجل سیاسی” و “رجل سیاسی، دینی” گفت: دشمنان ما اهمیت “رجل سیاسی و دینی” را به خوبی می دانند و افراد بزرگی چون حجت الاسلام روانبخش را می شناسند. پس همه تلاش خود را برای تخریب ایشان و نرسیدن به نمایندگی در مجلس می کنند.

کانال تلگرامی برج نیوز

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

بنر برج نیوز

پایگاه خبری میبدما

پایگاه خبری نارین نیوز

پایگاه خبری میبد خبر

پایگاه تحلیلی خبری ندای ندوشن

کلیک کنید

هتل ملک